یاران هفت

گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)

  • ۰
  • ۰

نبرد دائمی

“موضوع سخنرانی : بغض انقلابی ـ منزل دوم: تا شرک و کفر هست، مبارزه هست”


پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله و سلم) :قولوا لااله الا الله تفلحوا :یعنی بگید لااله الا الله تا رستگار شوید .موضع گیری مردم مکه ،شاید ظاهر جمله آسان باشه اما دیدند که اگر بگن باید به ضوابط آن عمل کنند یعنی نفی عبودیت غیر خدا.

دو جریان وجود داره :جریان حق و جریان باطل،که با جران باطل نبرد دائمی داریم. امام خمینی(رحمة الله علیه) :جنگ ما جنگ حق و باطل بود و جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود که تمام نشدنی است و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمیداریم،جنگ ما جنگ عقیده است و مرز نمیشناسد و ما میگوییم تا کفر و شرک هست مبارزه هست.

دارم درس میخونم باید به فکر نبرد با دشمن باشم و در همه حالم باید به فکر نبرد باشیم.(بقیه در ادامه مطلب)

امام خمینی(رحمة الله علیه) :این وظیفه ی اولیه ماست که در سراسر جهان صدا بزنیم که ای خواب رفتگان ای غفلت زدگان بیدا شوید  وبه اطراف خود نگاه کنید که در کنار لانه ی گرگ منزل گرفته اید بر خیزید که اینجا جای خواب نیست و نیز فریاد کشیم سریعا قیام کنید که جهان ایمن از صیاد نیست که آمریکا وشوروی در کمین نشستند تا نابودی کاملتان را بیند ، ماباید خود را در برابر جبهه ی متحد شرق و غرب آماده کنیم .

امام خمینی(رحمة الله علیه) : ما  هر کاری میکنیم تا مسلمانان جهان احیاء شوندو ما حامی و پناهگاه  مسلمانان آزاده جهان هستیم و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامی وآسیب ناپذیر نیاز سربازان جهان اسلام را تامین میکند( اشاره حضرت آقا بعد مذاکرات که ما دست از حمایت از دوستانمان بر نمیداریم(نبرد دائمی).)اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند واگر سرمان را بالای دار ببرندو اگر ما را در آتش بسوزانند و اگر زن وهستی وبچه هایمان را در جلوی دیدگانمان را به غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را إمضاء نمیکنیم.

امام خمینی را وقتی که از عراق بیرون میکردند گفت اگه شده برم قایق کرایه میکنم رو آب ها میچرخم تا حرفم را به دنیا بزنم که سر سازش با کفر را ندارم

امام خمینی(رحمة الله علیه) : فرزندان انقلابی ام که لحظه ای حاضر نیستید دست از غرور مقدستان دست بر دارید شما بدانید که لحظه لحظه ی عمر من در راه عشق مقدس خدمت به شما میگذرد بغض و کینه ی انقلابیتان را در سینه ها نگه دارید و با غضب و خشم به دشمنانتان نگاه کنید و بدانید پیروزی از آن شماست.

ملتی زندس که حیات داره و این ملت قطعا دشمن خواهد داشت .بله یکسری ملت ها هستند که به گوشه ای خزیده اند کاری به کار سرنوشتشان ندارند و بیگانگان بر آن ها مسلط اند (خلاصه ای از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای)

پ.ن:نبرد دائمی همیشه وجود دارد و تا روز قیامت ادامه دارد و حتی در بد ترین شرایط .


  • ۹۴/۰۸/۱۳
  • یاران هفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی